27 Μαΐου, 2013

ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ

Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΔΩΡΑΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΥ:<<Πρέπει να θυσιάσουμε κάποια>>.Αυτές οι φρικιαστικές λέξεις βγήκαν από το στόμα του Ασημάκη Κατσούλα,19 χρονών τότε. Απευθυνόταν στην Μαρία και στην Κατερίνα,τα κορίτσια που δυο χρόνια τώρα τροφοδοτούσαν τον Ασημάκη με χρήματα,θύματα και με το ίδιο τους το κορμί. Στο πρόσωπο του έβλεπαν ένα καλό παιδί και μια σανίδα σωτηρίας για να ξεφύγουν από τα προβλήματα που ζούσαν σπίτι τους.<<την Δώρα>> είπαν εκείνες...



Η αντίστροφη μέτρηση για την 14χρονη Δώρα Συροπούλου μόλις είχε αρχίσει. Ένας μικρός άγγελος θυσία στον άρχοντα του σκότους.... Του Ασημάκη του άρεσε η ιδέα και αμέσως την μετέφερε στον στενό του φίλο Μανόλη Δημητροκάλη. Η Δήμητρα Μαργέτη θα έπαιζε τον δικό της ρόλο.

Η Δώρα ήταν μια αθώα,ανίδεη,μικρή κοπέλα που δεν είχε καμιά σχέση με τις τελετές του Κατσούλα.<<Θα έρθεις στο πάρτι που θα κάνουν κάποιοι φίλοι μας;>>. Το τηλεφώνημα προς την Δώρα που προετοίμαζε το έδαφος γνωριμίας. Η Δώρα δέχτηκε να πάει στο πάρτι του Ασημάκη. Η νύχτα αυτή ήταν πολύ όμορφη. Δροσιά στην αυλή,δροσερά κοκτέιλ,ωραία μουσική,ο,τι πρέπει για μια όμορφη και ερωτική ατμόσφαιρα.

 Η Δήμητρα, η Βαρβάρα και η Κατερίνα κοιτούσαν προς την μεριά της Δώρας. Το νέο θύμα ήταν ήδη μπροστά τους. Πιασμένο σαν την πεταλούδα στον ιστό της αράχνης,δεν μπορούσε να φανταστεί ότι ο δρόμος που είχε διαλέξει ήταν χωρίς επιστροφή. Το απόγευμα της 27ης Αυγούστου η Δώρα συναντήθηκε μαζί με τον Ασημάκη και την Δήμητρα σε μια καφετέρια. Μετά από λίγο χρονικό διάστημα την έπεισαν,άγνωστο πως,να τους ακολουθήσει.

Η τελετή μύησης έλαβε χώρα στην <<Σέσι>> της Παιανίας. Μια ερημική περιοχή μακριά από το ανθρώπινο μάτι.Έδεσαν με χειροπέδες το κορίτσι χωρίς να της δώσουν ούτε δευτερόλεπτο να σκεφτεί,το έγδυσαν και το χτύπησαν με ένα ξύλο. Η Δώρα έπεσε αιμόφυρτη στο έδαφος αιμορραγώντας και άφηνε την τελευταία της πνοή. Οι δολοφόνοι για να σιγουρευτούν ότι θα είναι νεκρή την στραγγάλισαν. Το άψυχο γυμνό σώμα έτσι ζεστό όπως ήταν και αβοήθητο φαίνεται να διέγειρε τον Ασημάκη και ικανοποίησε την νεκροφιλία του χρησιμοποιώντας μαύρα κεριά και πεντάλφες. Αφού οι δυο δολοφόνοι ικανοποίησαν τις αρρωστημένες φαντασιώσεις τους θέλησαν να εξαφανίσουν το πτώμα. Πήραν ένα μπιτόνι με βενζίνη που είχαν μαζί τους και έβαλαν φωτιά στο άψυχο σώμα.Η φωτιά δεν άρχισε να εξαπλωθεί στις γύρο περιοχές. 
Η Δήμητρα ήταν σε μακρινή απόσταση και περίμενε στο αμάξι του Ασημάκη. Βλέποντας τους να έρχονται και την φωτιά που είχε δημιουργηθεί ρώτησε τον Κατσούλα <<που είναι η Δώρα;>>.<<Την πήρε ο δαίμονας>> απάντησε ψυχρά αυτός και έλυσε το χειρόφρενο για να φύγει. Σε μισή ώρα περίπου έφθασαν οι πυροσβεστικές δυνάμεις. Μια φωτιά στα τέλη Αυγούστου δεν ήταν και τόσο σημαντική είδηση. Λίγες μέρες αργότερα ο πρώην αστυνομικός Θεώδορος Διαμάντης,που διατηρούσε  γραφείο ιδιωτικών ερευνών,αναλάμβανε μια νέα υπόθεση εξαφάνισεις. Μια όμορφη 14χρονη χάθηκε μετά το φροντιστήριο Αγγλικών στο οποίο πήγε.

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΟΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΕΣ ΜΥΗΣΗΣ:Στης αρχές του '90 ο Ασημάκης Κατσούλας, μαθητής τότε της Γ' Λυκείου,μπαίνει στα σκοτεινά μονοπάτια του Σατανισμού μέσω του στενού του φίλου Μανόλη Δημητροκάλη και του Άκη Παπουτσή.Ο ίδιος ο Ασημάκης είχε πει:

<< Ο παπουτσής έφερε μια μέρα σπίτι του ένα πανί με πεντάλφα και με μύησε με το βιβλίο Κόκκινος Δράκος.Ο Παπουτσής μαζί με ακόμα έναν φίλο του με χρηματοδοτούσαν.Το μεγαλύτερο ποσό που μου είχαν δώσει ήταν ένα εκατομμύριο δραχμές και όταν ρώτησα που τα βρήκαν τόσα λεφτά,μου απάντησαν ότι πίσω από αυτούς υπήρχαν άλλοι με ανώτεροι θέση στην ιεραρχία που χρηματοδοτούσαν τους νεοεισερχόμενους.Με απείλησαν ότι άμα δυσαρεστήσω τους δαίμονες,τότε θα βρει κακό την οικογένεια μου>>.
 Ο ίδιος ο Ασημάκης συνεχίζει και περιγράφει την τελετή μύησης του φίλου του Δημητροκάλη:<< Είχε φέρει μαζί του ένα σκύλο δεμένο για να το θυσιάσει.Του έκοψε το κεφάλι με ένα τσεκούρι και έβαλε σε ένα ποτήρι λίγο από το αίμα του ζώου και το ήπιε.Εγώ δεν άντεξα και έκανα εμετό>>. 
Οι μυημένοι Ασημάκης Κατσούλας και ο Μανόλης Δημητροκάλης παίρνουν την σκυτάλη και διοργανώνουν τελετές που εξελίσσονται σε σεξουαλικά όργια και βιασμούς.Ο Χαράλαμπος Ζάβρας,που στην αρχή κατηγορήθηκε αλλά στην συνέχεια απαλλάχθηκε από της κατηγορίες για συμμετοχή στην ομάδα των Σατανιστών,περιγράφει την γνωριμία του με τους δύο νέους:
 <<Γνωρίστηκα με τον Κατσούλα μέσω του Μανόλη που είμασταν συμμαθητές.Το Σεπτέμβριο του 1992 παρακολούθησα μια τελετή στο σπίτι του Κατσούλα στο Κρυονέρι.Είχαν ένα μαύρο πανί με πεντάλφα,δύο κεριά και κάποια άλλα αντικείμενα. Aπό την μία μεριά στεκόταν ο Μανόλης με τον Ασημάκη και από την άλλη η Δήμητρα γυμνή.Ελεγαν κάτι περίεργα λόγια και ο Μανόλης κρατούσε ένα σπαθάκι με οβάλ μύτη.Στο τέλος ο Κατσούλας με ρώτησε πως μου φάνηκε η τελετή και επειδή εγώ απάντησα αμήχανα "καλή"και χαμογέλασα με απείλησε ότι αν συνεχίσω να τον ειρωνεύομαι θα πάθω μεγάλο κακό>>.

Οι δύο πρωταγωνιστές της υποθέσεις των Σατανιστών έβρισκαν όμορφα κορίτσια τα οποία τα μυούσαν στην μαύρη μαγεία.Τα νέα κορίτσια τα επηρέαζαν και τα τρομοκρατούσαν λέγοντας τους ότι αν δεν υποκύψουν στις εντολές τους,ο άρχοντας του σκότους και οι δαίμονες θα τις τιμωρήσουν. Έτσι οι κοπέλες υπέκυπταν στα σεξουαλικά όργια τους,στους βιασμούς και παρά φύση σεξουαλικές πράξεις. Αλλά και άλλες αποτρόπαιες πράξεις όπως,αφαίρεση αίματος τους από σύριγγες,το σημάδεμα ή χαράκωμα του σώματος τους.Tαυτόχρονα ήταν υποχρεωμένες να καταβάλουν χρηματικό ποσό στους <<Σατανιστές>> που τα αποσπούσαν από τους γονείς τους. Μια κοπέλα που είχε δώσει 700.000 δραχμές στον Ασημακη θα διηγηθεί:
 
<<Συναντιόμασταν και πηγαίναμε στο σπίτι του Κατσούλα. Μας έγδυναν και μας έβαζαν να ξαπλώσουμε. Άναβαν γύρο μας κεριά και μετά έσφαζαν έναν κόκορα και μας περιέλουζαν με το αίμα του>>. Μετά από χρόνια και αφού οι δράστες ήταν φυλακή δυο κοπέλες η Κ. και η Μ.θα εξομολογηθούν το δικό τους δράμα.Η Κ. λέει:
 
<<Από την παιδική μου ηλικία θυμάμαι πως η οικογενειακή μας κατάσταση ήταν άθλια. Οι γονείς μας τσακώνονταν συνέχεια με αποτέλεσμα να μένουμε στην γιαγιά μας ή στον παππού μας. Ο πατέρας μου αναγκάστηκε να φύγει για την κρήτη για να βρει δουλειά το '89. Το '92 γύρισε και ξανά άρχισαν οι τσακωμοί. Έτρεμα που τους έβλεπα να χτυπιούνται. Μια μέρα έτσι όπως έβραζε το μπρίκι ο πατέρας μου πέταξε το βραστό νερό πάνω στην μάνα μου. Η μάνα μου είχε σοβαρό πρόβλημα υγείας και έτρεμα μήπως πάθει τίποτα και μετά τι θα γίνουμε εγώ και τα δυο μικρότερα αδέρφια μου. Την είχα δει πολλές φορές στο νοσοκομείο σε κώμα.
 
Στο σχολείο ήμουν απομονωμένη,άρχιζα να κλείνομαι στον εαυτό μου πιο πολύ. Δεν άντεχα άλλο,βρισκόμουν σε απόγνωση,ήθελα να στηριχθώ από κάπου,να βρω την επικοινωνία,την αγάπη ένα στήριγμα,μια στοργή που ποτέ δεν τα γνώρισα όλα αυτά.Ένα απόγευμα η αδερφή μου μου γνώρισε τον Μάκη(Κατσούλα). Ο Μάκης μου είπε ότι είναι ικανός να λύσει κάθε μου πρόβλημα. Άρχισα να σκέφτομαι την ζωή μου χωρίς να τσακώνονται οι γονείς μου και έτσι αποφάσισα να τον γνωρίσω περισσότερο. Ο Μάκης μου είπε ότι υπάρχει ένα <<πνεύμα>>όπου με την βοήθεια του θα μπορούσα να λύσω όλα τα προβλήματα μου. Έπρεπε όμως να μυηθώ. Αυτήν την λέξη δεν την καταλάβαινα και όταν ρώτησα τι σημαίνει μου έφερε παράδειγμα έναν παπά που βαφτίζει και επειδή είναι βάπτισμα κανείς δεν θα με βλέπει ερωτικά. Τότε κατάλαβα ότι θα έπρεπε να είμαι γυμνή.
 
 Κάποια στιγμή κανονίστηκε το ραντεβού για την <<μύηση>>. Πήγαμε στο σπίτι του Μάκη. Με φώναξε στο σαλόνι και μου είπε να γδυθώ,με έβαλε πάνω σε ένα τετράγωνο τραπέζι. Πάνω στο τραπέζι υπήρχε ένα μαύρο πανί. Στο πάτωμα υπήρχε ένα πανί με ένα αστέρι ζωγραφισμένο και στις άκρες του είχε κεριά. Μου έδεσε τα μάτια. Κατάλαβα ότι ερχόντουσαν κι άλλα άτομα στον χώρο. Μετά άκουσα έναν κρότο και στην συνέχεια κάηκαν τα πόδια μου. Ο Μάκης μου είπε να μην κουνηθώ και εγώ από την τρομάρα μου δεν κουνήθηκα καθόλου. Μέτα μου είπε ότι θα έπρεπε να βάλει μέσα μου έναν άνθρωπο για να μπει μετά ο Λεβιάθαν. Με την φωνή αλλαγμένη έκανε ότι ήταν ο δαίμονας και με το όπλο που κρατούσε πυροβόλησε ένα κάδρο πίσω μου...
 
Στην συνέχεια μου πήρε αίμα με μια σύριγγα από το ένα χέρι για να το πιει. Ο Μάκης με αλλαγμένη φωνή μου είπε να γυρίσω ανάποδα στα τέσσερα και με έδειρε με μια ελαστική ράβδο 10 φορές. Μετά με χαράκωσε με ένα αιχμηρό αντικείμενο και άρχισε να τρέχει αίμα στο πόδι μου. Μετά με βίασε. Μου είπε πως αυτό έπρεπε να επαναληφθεί 9 φορές. Μια άλλη φορά με πήρε με το αμάξι του και σε μια ερημική περιοχή μου έβγαλε τα ρούχα μου και με βίασε στο καπό του αυτοκινήτου του.
 
Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑΣ ΓΙΟΥΡΓΑ:Φαίνεται ότι η δολοφονία της 14χρονης Δώρας δεν ήταν αρκετή.... Είναι μεγάλη τετάρτη 14 Απριλίου του 1993 και ο Ασημάκης με τον Μανόλη θα θέσουν σε εφαρμογή ένα παλιό τους κόλπο για να προσεγγίσουν το καινούργιο τους θύμα.Η Γαρουφαλιά Γιούργα επιστρέφει από την δουλειά της με το ΚΤΕΛ.Στο μυαλό της έχει μικρά και μεγάλα θέματα της καθημερινότητας και των επόμενων εορταστικών ημερών.Είναι και νέα κοπέλα πολύ όμορφη,ευχάριστη και μόλις έχει κατέβει στην στάση της βαδίζοντας προς το σπίτι.Ο.Ασημάκης και ο Μανόλης σταματούν δίπλα της.Το αμάξι τους δεν έχει διακριτικά της αστυνομίας ωστόσο αυτοί της δείχνουν την αστυνομική ταυτότητα και της ζητούν να έρθει μαζί τους.Έχουν προβάλει την σκηνή που θα παίξουν μπροστά στο θύμα πριν λίγο.Πριν συναντήσουν την όμορφη νέα που σε λίγη ώρα θα είναι νεκρή.
 
Αυτή κάνει το λάθος και μπαίνει στο αμάξι τους.Της φοράνε χειροπέδες.Σίγουρα θα διαμαρτυρήθηκε και σίγουρα θα ανησύχησε όταν διαπίστωσε ότι δεν την πηγαίνουν στο αστυνομικό τμήμα αλλά στο εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο <<καμπά>>.Εκεί την γδύνουν αλλά δεν συνεχίζουν τις εγκληματικές πράξεις τους.Την ξανά βάζουν στο αμάξι και την μεταφέρουν στην γνωστή τοποθεσία <<Σεσι>>.Την βιάζουν και μετά την στραγγαλίζουν.Πετούν το άψυχο σώμα στον δρόμο αλλά πριν φύγουν πολτοποιούν το κεφαλι της με μια.πέτρα.Πέντε μέρες μετά ακούνε στις ειδήσεις ότι το πτώμα,αναγνωρίστηκε.Ο ιδιωτικός αστυνομικός Θεόδωρος Διαμάντης βρίσκει πολλές ομοιότητες με την δολοφονία της Δώρας.Είναι σίγουρος ότι η δολοφονία της Γαρουφαλιάς είναι το κλειδί για την εξαφάνιση της Δώρας...
 
Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ:<<Συγκλονίστηκε το πανελλήνιο.Φρίκη για τις θυσίες>>.Η είδηση για την σύλληψη τριών νεαρών Σατανιστών μεταδίδεται με αυτούς τους τίτλους σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσεις.Το κοκτέιλ ήταν εκρηκτικό διότι διαθέτει,σεξ αίμα,διαστροφή,χρήμα και πολύ μυστήριο.Όλη αυτή η φρικτή ιστορία είχε φτάσει στο τέλος της.Το μόνο πράγμα που έμεινε άγνωστο μέχρι τώρα είναι το ποιοί κρύβονται πίσω από τον Ασημάκη Κατσούλα και Μανόλη Δημητροκάλη και κινούν τα νήματα.Στην απολογία του ο Κατσούλας κατονομάζει συγκεκριμένα πρόσωπα αλλά κανείς δεν θα μάθει ποτέ αν είναι πραγματικά ή όχι.Ο ίδιος ο Κατσούλας είχε πει ότι <<οι άνθρωποι που κρύβονται στις σκιές>>εχουν δημιουργήσει στεγανά και κανείς δεν μπορεί να τους αγγίξει.Μέρα με την μέρα έρχονται περισσότερες φρικιαστικές λεπτομέρειες.Ένα ακόμα μέλος που έκοψε οριστικά τις επαφές μαζί τους αναφέρει ότι ο Κατσούλας του πρότεινε να μυήσει την 7χρονη αδερφή του.Στής 7 Ιουνίου1995 οι κατηγορούμενη κάθονται στο ειδώλιο του Κακουργιοδικείου Αθηνών.
 
ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ, ΜΙΑ ΑΡΧΗ:Οι Ασημάκης Κατσούλας και Μανόλης Δημητροκάλης καταδικάζονται σε δις ισόβια για τις δολοφονίες της 14 χρονης Δώρας Συροπούλου και της 28χρονης Γαρουφαλιάς Γιούργα.Η Δήμητρα Μαργέτη καταδικάστηκε σε κάθειρξη 17 ετών για απλή συνέργια στους δύο φόνους για αρπαγή ανηλίκου.Της αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας.Στης 22 Αυγούστου του 2001 μια είδηση ξανά φέρνει στο προσκήνιο τους Σατανιστές.Η Δήμητρα Μαργέτη κρατείται τα τελευταία επτά έτη στις φυλακές του κορυδαλλού.Προσήλθε στο Συμβούλιο Εφετών Πειραιώς προκειμένου να παρουσιάσει το σκεπτικό της βάσει του οποίου ζητεί την υφ 'όρων απόλυσή της από τις φυλακές.υποστήριξε ότι έχει σωφρονισθεί,έχει μετανοήσει για τις πράξεις της και εμφανίσθηκε έτοιμη να επιστρέψει στην κοινωνία.Σχεδόν δύο εβδομάδες αργότερα η Δήμητρα Μαργέτη 27 χρονών πλέον είναι ελεύθερη.
 
Ένα χρόνο μετά την καταδίκη του σε δύο φορές ισόβια ο Αρχισατανιστής Κατσούλας,τον τίτλο τον έχουν απονείμει τα Μέσα ενημέρωσης,σε επιστολή του σε δύο φίλες του περιγράφει στιγμές από την ζωή του μέσα από την φυλακή: <<Εχθές παραλίγο να με κλείσουν στο Πειθαρχικό εξαιτίας ενός <<νταή>> που πίστευε πως είμαι ένα συνηθισμένο παιδί.Δεν ξέρω τι έπαθε,εγώ πάντως δεν τον πείραξα.Μια ζαλάδα τον οδήγησε σε επιληψία και τώρα είναι στο Νοσοκομείο της Λάρισας,στο νευρολογικό τμήμα....παράξενο,τι να έπαθε ο φίλος μου;>>
 
                                                                            Ο Μαύρος Άγγελος.
 
Το περιεχόμενο των επιστολών το παρέδωσαν έντρομοι οι γονείς των δύο κοριτσιών στο Τμήμα Ελέγχου Παραθρησκευτικων Οργανώσεων...



 
Πηγή: Oι δέκα ιστορίες που συγκλόνισαν την Ελλάδα στον 20ο αιώνα, Αρχέτυπο, 2008




































 
 




 


 


 








 
 
  •  
 
 
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Flag Counter

ΖΩΔΙΑ


ΚΑΙΡΟΣ